Remon:
Remon is algemeen verantwoordelijk voor Clipper dat betekent dat de eind verantwoordelijkheid bij hem ligt. Remon is hier terecht gekomen door een oud collega die werkte hier als rental consultant en die benaderde Remon om ondersteuning te geven op marketing gebied. Toen is het begonnen met 2 dagen in de week, al snel werd duidelijk dat daar meer dagen bij moesten. Er is niet vaak contact tussen Remon en de klanten want dit word gedaan door de andere collega’s, incidenteel is er contact tussen Remon en klanten. Remon is heel veelzijdig en weet van alles wat en kan daarom altijd mee praten. Ook is hij heel analytisch ingesteld waardoor hij altijd mee kan denken in oplossingen. Hij is goed in het maken van content en is heel creatief. We zijn met een gedreven team instaat om complexe projecten te realiseren dat doen we door gebruik te maken van een netwerk van relaties in de markt en jarenlang netwerken in de markt en daarom is geen dag hier het zelfde. Verteld Remon dat is de reden waarom hij het hier naar zijn zin heeft en het zo leuk vind
Angelo:
Hij is vooral in het magazijn en zet alle spullen klaar ,laat ze weer in en doet het laden en lossen. En voor de rest doet hij nog stukjes planning. Maar zijn hoofd taak is in het magazijn. Hij kende de familie al, en ging soms helpen met een klus en is er zo langzaam ingestroomd en werkt er nu al 16 jaar. Hij ziet veel klanten omdat hij spullen op komt halen en hij bouwt soms ook op dus dan ziet hij de klanten ook veel. We zijn heel breed inzetbaar en doen heel veel verschillende dingen van voorwerpen plaatsen op hoge gebouwen tot een licht installatie ophangen. Angelo zijn sterke punten zijn het organiseren van een klus en het plannen. En het praktische gedeelte is heel goed waardoor het ons bedrijf veel brengt.
Yvonne (Eigenaar/administratief medewerker)
Yvonne heeft samen met Rene (Haar man) Clipperms opgericht in 1997.
Buiten dat ze de mede-eigenaar is doet ze ook nog alle financiële zaken om Clipperms, zoals de administratie. Yvonne komt tijdens haar werk op het kantoor weinig klanten tegen behalve als ze langs komen, maar toch kent ze eigenlijk alle klanten wel persoonlijk, omdat we al zo lang samen werken met deze bedrijven. Yvonne verteld over Clipperms dat er nog nooit een klus is afgezegd omdat ze het niet kunnen. Alles wat gevraagd word kunnen wij bij helpen is de conclusie van het gesprek dat is wat Clipperms anders dan andere maakt verteld Yvonne. Yvonne doet dus alle financiën en de administratie daarvoor moet je heel precies kunnen werken en met zo veel ervaring in het vak is dat voor Yvonne goed te doen. Ze werkt makkelijk met cijfers en dat helpt haar dus zeker bij haar werk!
Reinier (Accountmanager)
Reinier is een accountmanager en doet de intakes, ook is hij het eerste aanspreekpunt in ons bedrijf.
In 2003 is hij bij clipper gekomen hij is aangetrokken door Clipperms om dat hij 30 jaar ervaring heeft in deze branche. Reinier ziet de klanten vooral op locatie door project besprekingen en locatie bezoeken.
Hij heeft veel kennis over al het materiaal wat word gebruikt op evenementen, ook kan Reinier het goed vinden met alle klanten en maakt hij altijd een leuk praatje. Reinier verteld dat we alles kunnen en veel kennis hebben en dat we instaat zijn om de kennis heel flexibel te gebruiken.
Jochem (managment assistent)
Jochem is management assistent dat houd in dat hij verantwoordelijk is voor de Sales binnen Clipperms. Daar naast houd hij zich ook bezig met de planning, ook is hij de rechterhand van Remon. Jochem is via Remon benaderd om zich met de commercie van dit bedrijf bezig te houden want hij kende remon namelijk al van eerdere zaken, een zakelijke relatie uit de audio visuele branche. Sales en zakendoen en kijken wat er mogelijk is. En ook kijken naar de evaluatie en wat er beter kan in het bedrijf.Jochem vind een sterk punt van het bedrijf dat we enorm flexibel zijn en kort en snel reageren op complexe vraagstellingen. We kunnen heel veel audio visuele dingen voor elkaar krijgen.
Thijs (All roundtechnicus)
Thijs werkt in het magazijn en doet klussen ook helpt hij waar het kan als er iets kapot is.
Thijs is ooit bij zijn bijbaantje in de horeca gevraagd door een derde partij om te komen helpen bij Clipperms, hierbij is een samenwerking ontstaan waarbij Clipperms Thijs een baan heeft aangeboden. Voor Zowel het magazijn als op de buiten dienst. Thijs ziet veel klanten als hij op klussen komt en heeft dan altijd goed contact met ze. Thijs zijn sterke punten zijn Veelzijdigheid hij weet van veel dingen iets af, ook is hij goed in de communicatie en is een ongelofelijke doorzetter. Er word altijd wel een weg gevonden naar het gene wat gevraagd word verteld Thijs, hij denkt dat dit het sterke punt van Clipperms is.
Duncan (All round technicus)
Duncan is all round technicus en zijn specialiteiten zijn geluid en ict.
Hij is bij Clipperms terecht gekomen door Luca (lees meer over Luca in zijn eigen stukje) dat is een vriend van hem en nu dus ook collega.
Bij de klussen ziet hij de cliënten en zorgt hij er voor dat de cliënten weten waar ze aan toe zijn.
Duncan is heel creatief, ook weet hij veel van computers en kan hij daarmee altijd helpen.
Dit bedrijf is speciaal omdat het bedrijf vooral gericht is op de toekomst verteld duncan.
Michel (technisch coordinator)
Michel is de planner van dit bedrijf en ook is hij technisch coordinator. Dat houd in dat hij opdrachten van te voren bekijkt en het nodige werk voorbereid. Hij kende Remon al vanwege zijn oude werk daarom is hij door Remon aangetrokken om voor Clipperms te komen werken.Michel ziet de klanten bij locatie bezoeken het is erg handig om te weten hoe alles eruit ziet als hij iets moet plannen. Michel heeft vele jaren ervaring in de audio visuele branche. Verder is hij een kalme sociale man die fijn is om in je team te hebben. Michel is nog maar kort werkzaam bij Clipperms maar hij gaat de uitdaging goed aan.